  • Data: 2011-12-17 06:43:47
    Temat: Re: BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 17:03, " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > Witam serdecznie,
    >
    > Od początku istnienia BGŻ Optima informowaliśmy, że lokaty jednodniowe maja
    > gwarantowane oprocentowanie nominalne 6,48 proc. do końca kwietnia 2012r., co
    > się nie zmienia. Dziś informujemy jedynie, że można je zakładać do 20 grudnia
    > (dla nowych klientów) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

    Szanowni Panstwo,
    wg. mnie BGZ powinien umozliwic dalsze zakladanie lokat 1D osobom,
    ktore otworzyly rachunki przed ogloszeniem takiej decyzji. BYloby to
    fair zarowno w stosunku do obecnych klientow, jak i tych
    potencjalnych. Ja otworzylem rachunek pierwszego dnia, ale z
    perspektywa skorzystania w pelnym zakresie z Panstwa oferty po
    zakonczeniu juz otwartych lokat, a teraz kupa. Szczerze mowiac, gdybym
    wiedzial, ze tak postapicie to rachunku raczej bym nie otworzyl, bo
    sila Panstwa oferty bylo oprocentowanie overnightu, a lokaty 4m-cznej.
    W tej chwili chcecie zamienic lokaty 1D na 4m-ce unikajac podatku.

    Swoja droga chcialbym poznac opinie Komisji Etyki Bankowej na temat
    takich praktyk.

    MK