  • Data: 2011-12-17 07:04:39
    Temat: Re: BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Dec 2011 22:43:47 -0800, MK napisał(a):

    > Szanowni Panstwo,
    > wg. mnie BGZ powinien umozliwic dalsze zakladanie lokat 1D osobom, ktore
    > otworzyly rachunki przed ogloszeniem takiej decyzji. (...)

    Tak patrząc zupełnie z boku, to wydaje mi się, że i tak długo pociągnęli
    jak na możliwości BGŻ, który za jakoś specjalnie błyskotliwy nie uchodzi.
    Chcieli zawojować rynek i się chyba deko przeliczyli - klasyczny strzał w
    stopę albo i nawet w kolano. Tokenów poszło i pójdzie dużo, system w
    pierwszych tygodniach działania non stop przeciążony, na partyline się
    ciężko dodzwonić czyli pracownicy banku pewnie zarobieni po łokcie,
    depozytów napłynęło pod sufit aż się z banku meczet zrobił :)
    No więc szybko musieli podjąć decyzję o ewakuacji, bo nas zajadą. Jak to
    się dla nich skończy - zobaczymy. W klonach Czarneckiego też na początku
    były o wiele lepsze warunki i powoli mutowały one w stronę jak
    najkorzystniejszą dla banku. Według mnie szczyt osiągnięto jak
    zlikwidowana została możliwość założenie lokaty nieodnawialnej ze względu
    na "dobro klienta". Także ja bym na tego BGŻO tak się nie obrażał, faktem
    jest, że takie podejście, nie wygląda zbyt poważnie i może coś z tym
    zrobią, skoro nikt w banku nie pomyślał zanim zaczął robić. Jeżeli nie to
    IMO zapomnimy o tym szybko tak jak o banku pocztowym.

    Xenocide