    From: "TomasZ" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK
    Date: Wed, 10 Dec 2003 22:17:17 +0100

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:br70j1$f5b$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > temat ciekawy - wiec moze ktos to jednak przechodzil ?

    Ostatnio wystąpiłem z wnioskiem o kredyt w koncie. Oczywiście nie posiadałem
    już żadnych zadłużeń w innych bankach. Zostałem sprawdzony i okazało się, że
    poprzedni bank nie wysłał stosownej informacji. Od czasu spłaty kredytu
    minęło przeszło pół roku, tak więc mieli okazję sześciokrotnie to zrobić.
    Wszystko odbyło się sprawnie. Zadzwoniłem, bank "uderzył się w
    pierś"-przyznał do zaniedbania, wystawił za darmo zaświadczenie o spłacie
    całości kredytu i terminowym spłacaniu odsetek oraz o niezwłocznym wysłaniu
    informacji do BIK-u. Okazało się, że można przyznać się do błedu, sprawy nie
    zaciemniać i szybko naprawić.

    TomasZ