  • Data: 2006-02-02 18:45:53
    Temat: Re: BIK i gdzie jeszcze
    Od: "Taddy" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie mialem firmy. sprawdze zwiazek na smolnej jeszcze. a moze ktos sie
    > orientuje, czy juz jestem skazany na niemoc kredytowa? glupia sprawa, bo
    > ta
    > zaleglosc to grosze byly:(, lacznie jakies niecale 1000 zl

    Miałem bardzo podobną sytuację jak ty i dostałem kredyt.
    Chyba bede musial napisać dluzszą historię, ale w skrócie to wygladalo tak:
    Mialem długie przeterminowanie malej kwoty, ale spłacone ponad 2 lata temu
    (ślad jest cały czas i bedzie jeszcze prawie 5 lat). Ponadto w innym banku
    jakas niedopłata sprzed 7 lat i ślad w MIG BR (smolna), ale bez śladu w BIK,
    bo ten akurat bank jest w ZBP, a nie jest w BIK (tak na marginesie: piwo dla
    mądrego co zgadnie który to bank!), ale po natychmiastowej spłacie nastąpiło
    natychmiastowe usuniecie mnie z MIG BR, tak, że w momencie rozpatrywania
    wnioku kredytowego byl widoczny tylko wpis w BIK. Złożyłem wnioski ok. 15
    grudnia do 5 banków i efekty są takie:
    - DB błyskawiczna odmowa (BIK)
    - Millenium odmowa BIK + kilka piramidalnych bzdur o moich finansach-totalna
    zlewka klienta.
    - PTF szbka decyzja pozytywna, tam wziąłem kredyt na dobrych warunkach i
    polecam ten bank
    - Fortis decyzja pozytywna, ale po miesiącu oczekiwania, mieszkanie mialem
    kupione, wiec nie skorzystałem,
    -GE Money brak decyzji i kontaktu ze strony banku.