  • Data: 2007-03-16 08:56:16
    Temat: Re: BIK i opoznienie w splacie karty kredytowej
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ag" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:etcfrr$5d2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Aha jeszcze jedno, DomBank to jeden z najdrozszych bankow i posiadajacy
    > najgorsze z mozliwych sankcje w przypadku spoznienia. Uwazaj na ten bank.
    > biora tam ludzie, ktorze nigdzie indziej nie moga i bank ten rekompensuje
    > sobie ryzyko wysokimi kosztami.
    > PKO BP to zupelnie co innego. Tym bardziej dziwne jest to zestawienie.
    > Zrozumiale byloby gdybys podal PKO BP, Pekao SA i INGa, ale dwa tak
    skrajne
    > banki...
    > Pomysl 2 lub 3 krotnie zanim wezmiesz hipa w

    Mam tego swiadomosc ze ich oferta nie jest najlepsza ale pracuje za granica
    i w innych bankach maja duzo bardziej upierdliwe procedury - min chodzi o
    papierkologie i 100% wartosci inwestycji.
    PKO BP dlatego ze policzylem rate i przemowilado mnie roznica 200zl ;-)
    dlatego bede tez tam aplikowacjednak mimo papirkologii i upierdliwosci z
    ktora sie licze. Sytuacja sie zmienila o tyle ze siedze teraz na chorobowym
    (zlamana reka) i mam duzowolnego na zalatwianie ktorego nie mialem
    wczesniej.

    A wracajac do tego statusu 01 i 00. karta splacona wic powinno byc 00 i
    najgorszy 01 - jak banki na to patrza?