    From: rooster <g...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK i raiffeisen
    Date: Fri, 07 Apr 2006 23:04:15 +0200

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Dnia Fri, 07 Apr 2006 21:35:24 +0200,
    > osoba podpisana: rooster <g...@W...gazeta.pl>
    >
    > Gdybyś zadal sobie trud przeczytania watków z ostatnich 2 tygodni, to
    > wiedziałbyś, że jest co najmniej jedno twierdzenie przeciwne.

    Konkretnej odpowiedzi nie znalazłem.

    > Ja moge tylko rzec że _kiedyś_ faktycznie nie było kart rajfiego widać w
    > BIK. Ale nie można wykluczyć, ze Rajfi w końcu zaczął z BIKiem
    > współpracować.

    Chodziło mi o odpowiedź osoby, która
    organoleptycznie to sprawdziła, ale nie o
    przypuszczenia.

    > Zupełnie inną sprawą jest pytanie czy warto zaciągać kredyt na granicy
    > zdolności.

    O to nie pytałem, bo każdy wie na co go stać.
    Nie zawsze dochody, które się osiąga, są dla banku
    wiarygodne, nie zawsze okres ich uzyskiwania jest
    wystarczająco długi itd, itp.