  • Data: 2006-04-07 21:22:16
    Temat: Re: BIK i raiffeisen
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrne3dj5a.482.kjonca@kjonca.kjonca...

    > Gdybyś zadal sobie trud przeczytania watków z ostatnich 2 tygodni,
    > wiedziałbyś, że jest co najmniej jedno twierdzenie przeciwne.

    To prawdopodobnie chodzi o moj post, wiec uscislam:

    Rajfi wysyla zapytanie do BIK podczas procedury udzielania kredytu (w
    moim przypadku jest to karta kredytowa z limitem 10k). Wysokosc limitu
    jest podana w zapytaniu. Natomiast historii karty w BIK-u nie ma. Przy
    czym ja calosc zadluzenia splacam zawsze w gp, zadluzenie czasami
    osiaga gorny limit.

    Niestety nie potrafie powiedziec jak by to wygladalo w przypadku
    kredytu gotowkowego na jakas powazniejsza sume lub hipotecznego (ale w
    przypadku hipotecznego raczej nie chce mi sie wierzyc aby pozostal
    niewpisany).

    Kiedys dawniej mialem karte Rajfiego z limitem 4k (2 latka temu) i
    sladu po niej w BIK nie ma (nawet zapytania).

    pozdrawiam, marekz