    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK, kredyt, możliwości
    Date: Tue, 15 Jul 2008 17:09:49 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail n...@p...maila.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Owe zaległości są spłacone? Dawno temu?
    > Czy też sobie zalegają nadal?

    ztcw (opisalem problem znajomego) to nie do konca, ale splata nastepuje w
    tej chwili regularnie, zgodnie z ustaleniami.

    > To nie jest takie oczywiste :)

    no tak. Ale wydawalo sie oczywiste, a proby zaciagniecia kredytu spełzły na
    niczym (zarówno w bankach jak i u posredników)

    > Jak nadal masz zaległości to sprawa jest bardzo ciężka, pewnie jakiś
    > Provident zostanie.

    te zaleglosci to wlasnie m.in. provident wiec odpadaja.

    > Próbowałeś Getin?

    nie. Skad przypuszczenie ze akurat oni mogliby udzielic?

    > To nic nie da. Kredyt w koncie to też kredyt. W Biku sprwdzają.

    a KK? Jakakolwiek inna forma z oprocentowaniem rocznym rzedu nawet 20%?