    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK, kredyt, możliwości
    Date: Wed, 16 Jul 2008 17:54:46 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Napisałes na publiczną grupę dyskusyjną. Jeśli nie rozumiesz co to
    > znaczy znajdź kogoś, kto Ci wyjaśni.

    aha, no tak. Chciałbym sie tylko upewnic - naprawde nie rozumiesz ze twoja
    odpowiedz jest troche OT? Jezeli uwazasz, ze jestem az takim imbecylem ze
    nie wiem ile moge splacac, ile chce splacac, ile kosztuje utrzymanie auta
    itp to po prostu napisz mi ze jestem idiota. Bo rozumiem ze sugerujesz tak
    niski poziom inteligencji, ze odpwoiedzi w stylu "nie stac cie" i tak nie
    zrozumiem.

    > Widocznie, skoro była, to nie stać Cię.

    ROTFL
    nie bede ci tłumaczył, ci sie stalo, bo to nie ma zadnego znaczenia w
    kontekscie mojego pytania. nie bede tez tłumaczył dlaczego 5 lat, bo to imo
    tez nie ma zadnego znaczenia. Pytanie jest proste - czy ktorys bank
    (instytucja) udzieli takie kredytu na warunach opisach w pierwszym poscie.
    Jezeli ktos zna odpowiedz wlasnie na to pytanie, bardzo prosze o pomoc.
    Ewentualnie czy latwiej byloby dostac gdzies kredyt na mniejsza kwote, przy
    krótszym terminie splaty itp. Generalnie gdzie, na ile, jaki mozna wziac
    kredyt majac bik na sumieniu?

    > Raczej myślący człowiek. Jeśli chcesz brac kredyt na 5 lat, na
    > samochód wart 6000, to ciekawe jak go utrzymasz, gdy koszty rocznego
    > utrzymania to jakieś 5000zł (paliwo, ubezpieczenie i naprawy)?
    >
    > Kup sobie starego kredensa za 500zł i ZARÓB na auto.

    ok, wytlumacze ci to, to moze dotrze. Samochód jest mi niezbedny do pracy.
    Majac auto jestem w stanie spokojnie zarobic ok. 3000-3500PLN netto
    miesiecznie. Co do twoich bliczen jezeli chodzi o paliwo, to powiem ci ze
    2500 nie starczy. Z prostego powodu - mam ciezka noge i przy mojej jezdzie
    auta pala w granicach 10 a przynajmniej takie jak chce kupic. Moglbym
    oczywiscie kupic matiza za 1000 zł i nim jezdzic ale nie chce. Z prostego
    powodu - wiem ze moge sobie spokojnie oddawac po 200-300 zł miesiecznie i
    jezdzic czyms przyjemnieszym. Reasumujac - naprawde bede bardzo wdzieczny
    za brak uwag typu nie stac cie, i tak na to nie zarobisz itd. Szanuje twoje
    zdanie, nie zgadzam sie z nim, niemniej je szanuje. Ale tak czy siak, nie
    wnosi ono nic do dyskusji, nie rozwiazuje ono równiez mjego problemu, z
    ktorym sie na te liste zglosiłem.
    To tyle.

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer