  • Data: 2005-02-24 07:41:04
    Temat: Re: BIK przegrał w Sądzie
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisal w wiadomosci news:cvjv7r$elc$1@news.onet.pl...

    > Popatrz na kredyty gotowkowe. Popatarz ile teraz czeka sie na przyznanie i
    > uruchomienie kredytu.

    Amra, jestes gotowy wszystko uznac za skutek istnienia BIKu...;-)
    Obnizke cen w telefonii GSM tez BIKowi zawdzieczamy?

    Czeka sie krotko bo w wewnetrznych procedurach bankow nastapil normalny
    postep technologiczny.

    > Generalnie - tak sa bardziej dostepne - zobacz tylko na oferte kredytow
    > gotowkowych (PKO BP, BPH, BZ WBK, eurobank)

    Sa bardziej dostepne bo banki BARDZO potrzebuja odsetek, ktore na nich
    zarobia.
    Nie da sie teraz duzo zarobic na mniejszej ilosci kredytow bo stosowna
    ustawa zmusila banki do ujawniania klientom rzeczywistych kosztow kredytow.
    Reszte zrobila konkurencja - dokladnie tak samo jak w telefonii GSM strach
    przed nadciagajaca konkurencja z UE wymusil obnizke cen (kosztow kredytow)
    jeszcze zanim ta konkurencja sie pojawila.
    Dodatkowo pozytywne zmiany w gospodarce zwiekszaja ilosc pieniadza w obiegu
    i zmniejszaja ryzyko niewyplacalnosci statystycznego klienta na skutek
    utraty zrodla dochodow.
    Teraz, zeby na siebie zarobic banki musza udzielac znacznie wiecej kredytow
    na nizszy procent.
    BIK jest dla nich na pewno wygodny ale nie znajdziesz zadnych rzetelnych
    dowodow na to, ze to BIK jest przyczyna powszechnej szczesliwosci.

    --
    Pozdrowienia
    ---