  • Data: 2005-02-24 08:57:31
    Temat: Re: BIK przegrał w Sądzie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Dla banków największą pewność daje papier z pieczątka o stałym
    > zatrudnieniu, niezależnie od tego, czy jest prawdziwe czy nie. I
    > wiesz o tym tak samo dobrze, jak ja ;-P

    + BIK - wtedy to juz w ogole jest spoko luz ;)

    > Bo zaczęli COKOLWIEK robić w celu ograniczenia fraudów. Przedtem była
    > to epoka szczęścia wzajemnego i powszechnego rozdawnictwa.

    W przypadku bankow juz dawno o tym pomysleli.
    Warto tez spojrzec na to z innej perspektywy, a mianowicie zlych kredytow.
    Po zmianie ustawodawstwa zmniejszyly sie z 20 do ok 14% (jakos tak, moge
    sie pomylic o jakies porecenty ;). Jednak wiekszosc z tych zlych kredytow
    przypada na firmy. Sytuacje dobrze widac na przyklad po Lukasie. Dziala na
    dosc ryzykownym rynku przeciez, tylko na detalu, a zlych kredytow tam mniej
    niz srednia rynku..

    Zadbaj o swoje pieniądze!