  • Data: 2005-02-24 14:59:07
    Temat: Re: BIK przegrał w Sądzie
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> writes:

    > E no, teraz to juz przesadzasz... Ja w zyciu nie mialem "etatu" i
    > raczej nie bede mial. A z dosc szerokiej gamy produktow kredytowych

    Nic nie przesadzam. Chodza tu po uniwersytecie tacy akwizytorzy np.
    citibanku i namawiaja do wziecia karty kredytowej. NIC ich nie
    interesuje poza zaswiadczeniem o wysokosci pensji.

    Wezcie pod uwage, ze to wlasnie Kowalski na etacie ze srednia pensja
    krajowa jest przecietnym klientem banku... I temu Kowalskiemu sie
    rzuca klody pod nogi, zanim wreszcie dostanie 2 tys. zlotych kredytu.

    A taki p. Chojna mogl bankrutowac spolke ze spolka, fundacje za
    fundacja, kazda z milionowymi dlugami i za kazdym nastepnym razem
    pieniadze skades dostawal.

    MJ