  • Data: 2006-04-07 07:22:24
    Temat: Re: [BIK] wzor zaswiadczenia o splaconym kredycie?
    Od: Michal M JJ <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jak znalazłeś coś? Bo mi też by się przydało :)
    nie znalazlem bo specjalnie nie szukalem - z tego co czytalem mimochode,m to
    ludzie czesto biora od banku zaswiadczenie o splacie kredytu, ja dodatkowo bede
    chcial dopisek ze ten najgorszy status (91-180dni zlaeglosci) dotyczy tylko i
    wylacznie niedoplat/wyrownan a nie pelnej raty i jaki jest jego rzad czyli 10gr?
    1zl?
    jeszcze do mnie nie dzwoinili bo jak pani mowila za pierwszym razem... maja
    urwanie glowy z kredytami studenckimi - tak to jest w pekao sa na zad*piu...