  • 1. Data: 2006-04-05 09:56:54
    Temat: [BIK] wzor zaswiadczenia o splaconym kredycie?
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    witam,
    jakis czas temu pisalem ze PEKAO SA zrobil mi mazy w BIKu tzn ze mam najgorszy
    status historyczny 91-180dni mimo ze placilem z max 2-dniowym opoznieniem
    napisalem podanie z prosba o wyjasnienie i wstepnie bank przyznal mi racje ze
    opoznienie dotyczy kwot ponizej 1zl (po kilku miesiacach od splacenia calosci
    dostalem poleconym wezwanie do zaplaty bodajze 14gr...)
    bank ma jeszcze raz dokladnie sprawdzic cala historie i wystawic mi
    zaswiadczenie o splaceniu tamtego kredytu - maja do mnie dzwonic w tej sprawie i
    m.in. ustalic tresc tego potwierdzenia
    moje pytanie brzmi:
    czy ma ktos szablon takiego potwierdzenia? co tam ma byc dokladnie napisane? bo
    znajac zycie bank nie ma pomyslu i bedzie mnie o to pytal (oprocz tego ze wogole
    splacilem chcial bym zeby ten "najgorszy status historyczny" zwiazany byl z
    dokladna kwota oraz z dopiskiem ze dotyczy jakichs wyrownan a nie rat(y))

    pozdro,
    michal

  • 2. Data: 2006-04-06 20:03:03
    Temat: Re: [BIK] wzor zaswiadczenia o splaconym kredycie?
    Od: wojo <m...@p...onet.pl>

    Michal M JJ napisał(a):
> [...]
    > (oprocz tego ze wogole splacilem chcial bym zeby ten "najgorszy status
    > historyczny" zwiazany byl z dokladna kwota oraz z dopiskiem ze dotyczy

    I jak znalazłeś coś? Bo mi też by się przydało :)
    W necie jest info o BIK i ogólnie to samemu nie wiele tam zdziałasz,
    tylko ten kto coś o tobie wpisał może to zmienić, ale niektóre banki
    mają to w nosie i nie kwapią się do zmian.

  • 3. Data: 2006-04-07 07:22:24
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > I jak znalazłeś coś? Bo mi też by się przydało :)
    nie znalazlem bo specjalnie nie szukalem - z tego co czytalem mimochode,m to
    ludzie czesto biora od banku zaswiadczenie o splacie kredytu, ja dodatkowo bede
    chcial dopisek ze ten najgorszy status (91-180dni zlaeglosci) dotyczy tylko i
    wylacznie niedoplat/wyrownan a nie pelnej raty i jaki jest jego rzad czyli 10gr?
    1zl?
    jeszcze do mnie nie dzwoinili bo jak pani mowila za pierwszym razem... maja
    urwanie glowy z kredytami studenckimi - tak to jest w pekao sa na zad*piu...