    From: Michal M JJ <w...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BIK] wzor zaswiadczenia o splaconym kredycie?
    Date: Fri, 07 Apr 2006 09:22:24 +0200

    > I jak znalazłeś coś? Bo mi też by się przydało :)
    nie znalazlem bo specjalnie nie szukalem - z tego co czytalem mimochode,m to
    ludzie czesto biora od banku zaswiadczenie o splacie kredytu, ja dodatkowo bede
    chcial dopisek ze ten najgorszy status (91-180dni zlaeglosci) dotyczy tylko i
    wylacznie niedoplat/wyrownan a nie pelnej raty i jaki jest jego rzad czyli 10gr?
    1zl?
    jeszcze do mnie nie dzwoinili bo jak pani mowila za pierwszym razem... maja
    urwanie glowy z kredytami studenckimi - tak to jest w pekao sa na zad*piu...