  • Data: 2006-07-12 13:09:11
    Temat: Re: BO| - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Od: "Kosmita" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PS2 Aha dowiedziałem się że funkcja arbitra bankowego właśnie dlatego
    została powołana, bo banki wypinały się na klientów i dla ZBP nie chciało
    się już tymi sprawami o przysłowiowe 5zł zajmować.. tak masz rację banki nie
    są złe... są raczej bardzo złe.. dobrzę znie niektóre to mój klient, tak czy
    siak odbiję sobie, tylko że mnie może zweryfikować konkurenacja i mogą sobie
    zmienić obsługującą ich firmę.. na rynku bankowym zdrowej konkurencji nie
    widzę..