    From: Franc <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BOŚ Bank - nowa karta Maestro do konta
    Date: Thu, 26 Jan 2012 12:03:09 +0100

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 19:50:06 +0100, Krystek napisał(a):

    > Standardowa wygląda tak -
    > <http://www.bosbank.pl/index.php?page=Debit_MasterCa
    rd>
    Zgadza się. Taką też dostałem, a powiniem dostać taką:
    http://www.bosbank.pl/index.php?page=Debit_MasterCar
    d_VIP

    > No dobra, ale moja aktualna karta ma termin ważności do 2013 a nowej nie
    > aktywowałem. Zresztą nowa ma zupełnie inny numer. Aktywują mi sami a
    > starą wyłączą?
    Moja obecna też jest ważna do 2013 i nie bardzo chcę się z nią rostawać.
    Nie sądzę, żeby sami wyłączyli i aktywowali nową.

    > A da się wyłączyć tylko tę jedną funkcjonalność płatności zbliżeniowych?
    > Bo nie wydaje mi się...
    Rozwiercamy chipy? Może jakiś elektromagnes trzeba przyłożyć :-)

    PS.
    Czytałem właśnie artykuł p. Samcika:
    http://samcik.blox.pl/2012/01/MasterCard-oskarza-o-k
    lamstwo-tych-ktorzy-strasza.html
    "Organizacje płatnicze postanowiły wreszcie wziąć się za bary z problemem
    straszenia ludzi kartami zbliżeniowymi, czyli takimi, które umożliwiają
    płacenie za zakupy w punktach handlowych poprzez zbliżenie karty do
    czytnika, a w transakcjach do 50 zł - dodatkowo bez PIN-u."

    --
    Franc