  • Data: 2006-07-11 13:29:38
    Temat: Re: BOŚ - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK zacytuje Ci punkt z pamięci: Opłaty związane z obsługą kredytu
    > pobierane
    > będą z konta bankowego EKOKONTO nr srutututu prowadzonego przez BANK
    > (czyli
    > przez BOŚ).. Zmiana konta (typu czy nr) pociąga więc za sobą zmianę umowy
    > kredytowej, za co jbobierana jest opłata.. więc przejście na konto vista
    > wiąże się z zmianą umowy, dodatkowo warunkiem promocyjnego kredytu (1%
    > prowizji bnku) było właśnie EKOKONTO.. żadne inne z ich oferty, więc nie
    > wiem czy nie doszło by do zmiany oprocentowania kredytu, a to są już
> [...]
    skoro sie na takie warunki zgodziles to nie miej teraz do banku pretensji...
    skorzystales z promocji, ale nie ma nic za darmo, bank dal ci tanszy kredyt,
    ale odbije to sobie na oplatach za prowadzenie konta, wyplaty z bankomatu
    etc...
    na osiedlu na ktorym mieszkam wiekszosc ludzi kupilo mieszkanie
    na kredyt wlasnie w BOS, zmienili sobie konto na a'vista i bank mogl im
    skoczyc,
    chociaz sprobuj z nim pogadac - sasiadom rowniez sie wydawalo, ze "sie nie
    da"
    ale sie dalo

    > Sprawa druga biorąc kredyt miałem konto w innym banku do bankomatu którego
    > miałem 10 minut piechotą, zlikwidowałem to konto tylko dlatego że BOŚ
    > oferował co oferował.. a w mieście którym mieszkam ma ma dwa bankomaty na
    > krzyż (tylko w odziałach banku).

    ale oferta banku nie jest wieczna...kazda promocja kiedys sie konczy

    > Sprawa trzecia, od czasu kiedy zostałem napadnięty i okradziony z portfela
    > wypłacam pieniądze małymi porcjami.. czyli miesięcznie bankomat odwiedzam
    > kilkanaście razy.. żona tak samo.. i nie zamierzam tego zmieniać... :)
    > czyli nie okradnie mnie dres to bank.. fajnie

    jezeli zostales napadniety to nalezalo to zglosic, takie sytuacje sa
    kwalifikowane
    jakos rabunek kasy wyplaconej z bankomatu i bank pokryje straty
    (moralne niekoniecznie)

    i na koniec: pomysl o platnosciach bezgotowkowych, w wielu miejscach
    mozna zaplacic karta, gotowka nie bedzie potrzebna

    to tanie i wygodne