    From: "Kosmita" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BOŚ - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Date: Tue, 11 Jul 2006 15:47:09 +0200

    > i na koniec: pomysl o platnosciach bezgotowkowych, w wielu miejscach
    > mozna zaplacic karta, gotowka nie bedzie potrzebna

    No wiem, ale w budce piekarni nie można ... na straganie w którym kupuje
    warzywa też nie, w sklepie na osiedlu człowiek mówi że nie stać go na
    abonament i -2% za transakcje i że jak chce płacić kartą to mam #$%##$%. W
    sklepie mięsnym "pana wieczorka" też nie da się kartą.. teściowa też jeszcze
    nie dorobiła czytnika kart.

    Za to widziałem już czytniki które mieszczą się w dłoni, i bardzo ładnie
    czytają wszystkie informacje z karty.

    PS nie okradziono mnie przy bankomacie tylko ok pół godziny później :-D,
    zabrano mi ok 200 zł.. Bank nie miał nic do tego .. ilość pieniędzy i
    wartość portfela za mała .. dostałem informacje że sprawa nie będzie
    wyjaśniana... generalnie wolę stracić 50 zł niż 200 skoro i tak ich nie
    odzyskam..