    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH, GE i przenosiny hipotecznego
    Date: Mon, 14 Jul 2008 16:19:33 +0200

    RobertS wrote:

    > gorszych warunkow jak teraz miec nie bedziesz...nowy bank po prostu
    > przejmie stare zobowiazanie, jezeli nie masz zamiaru przewalutowywac to
    > nie ruszaj tego kredytu

    Powiedz to tym którzy znaleźli się w Pekao że nie mają gorzej ;).

    Nie chodzi mi o warunki umowy, tylko ogólne kłopoty z jej realizacją,
    zagubione wpłaty, podwójne lub zniknięte konta, harmonogram przez WWW nie
    zgadzający się z harmonogramem na papierze i inne rzeczy których należy się
    spodziewać przy integracji systemów informatycznych, zwłaszcza jak jedną ze
    stron integracji jest niesławne GE.

    p. m.