  • Data: 2008-07-14 18:02:25
    Temat: Re: BPH, GE i przenosiny hipotecznego
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz to tym którzy znaleźli się w Pekao że nie mają gorzej ;).
    >
    > Nie chodzi mi o warunki umowy, tylko ogólne kłopoty z jej realizacją,
    > zagubione wpłaty, podwójne lub zniknięte konta, harmonogram przez WWW nie
    > zgadzający się z harmonogramem na papierze i inne rzeczy których należy
    > się
    > spodziewać przy integracji systemów informatycznych, zwłaszcza jak jedną
    > ze
    > stron integracji jest niesławne GE.

    było jasno powiedziane przez KNF - "ma nie byc gorzej" w razie jakiegoś
    sporu z bankiem jestes na wygranej pozycji, bo to bank i jego systemy
    nawalily, czytaj dokladnie umowe i jej sie trzymaj ona jest dla Ciebie
    najwazniejsza!

    zdarzaja mi sie niezgodnosci przy splacie kredytu w DB, czasem na wyciagu
    jest inna kwota niz w systemie, ale w umowie mam napisane, ze "bank bedzie
    informowal klienta o wysokosci rat na przesylanych kazdego miesiaca
    wyciagach" i tego sie trzymam

    --
    pozdrawiam
    RobertS