    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Józek pompował na darmo?
    Date: Fri, 23 Dec 2005 22:58:56 +0100

    MK wrote:
    > "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote in message

    > Naiwny. Nie chodzi o zaden interes konsumenta a o utrzymanie pozycji
    > PKOBP, ktory jest pod kontrola Skarbu Panstwa. Przez utrzymanie
    > pozycji PKO, SP ma znaczny wplyw na to co sie dziej na rynku
    > bankowym. Mniejsze banki musza dostosowac swoja oferte do oferty
    > PKOBP. Niestety jest to polityka krotkowzroczna, bo na rynku
    > europejskim nawet najwieksze PKOBP, jest niezbyt duzym bankiem. Pelna
    > liberalizacja rynku bankowego pokaze nam na ile sluszne byly
    > dzialania SP.

    Moje współczucie dla klientów PKO ;) Jako, że bliższa koszula ciału
    cieszę się, że w moim miescie nie zrobią się z 4 tylko 3 banki (PeKaO,
    PKO, społdzielczy, BPH). Co prawda BPH tez solidnie już mnie denerwuje
    ale ogólnie nie cieszy mnie łaczenie się banków. POnadto taki stan
    pozwala ufac, że mniejsze polskie banki nie wytrzymają konkurencji
    zachodnich:) Złośliwy jestem ale polskie banki są wkurzające. Do 24 % za
    kredyt i 1 za moje środki na koncie. Czyste złodziejstwo. Też chciałbym
    zarabiać ponad 20 % za przekazanie środków z rączki do rączki, albo za
    pożyczkę z NBP i przekazanie tych pieniędzy klientowi za kilkanaście %
    drożej.

    Leszek