  • Data: 2005-12-24 14:34:35
    Temat: Re: [BPH] Józek pompował na darmo?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Dec 2005 11:52:37 +0100, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    >Dałem przykład. A czy wiesz jakie marże są stosowane np. na pieczywo? Nie
    >wiesz a potulnie idziesz do sklepu i kupujesz.
    >Czy publicznie wymawia się producentom chemii gospodarczej że mają marże
    >50%?
    >Wcale nie pochwalam ze istnieje duża róznica pomiędzy oprocentowaniem
    >kredytów i depozytów, ale bank jak każde inne przedsiębiorstwo musi zarabiac
    >bo tego wymaga od nich WŁASCICIEL.

    >Banki chyba tez mają koszty. I kilka innych detali by sie znalazło (np.
    >rezerwy obowiazkowe)

    Alez oczywiscie, ze maja koszty. Jednak dla mnie najbardziej oczywiste
    jest, ze nie da sie prowadzic dyskusji juz nie to, ze sensownie, ale
    chocby na granicy sensownosci spotykajac sie z argumentem, ze sie
    "zarabia wiecej niż 20% za przepchnięcie paczki z jednego miejsca do
    drugiego".

    --
    Adek