eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPH] KK i Sez@mRe: [BPH] KK i Sez@m
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] KK i Sez@m
    Date: Wed, 05 Apr 2006 10:17:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <e0vueu$9m3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e0vsop$1qc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acp180.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1144225055 9923 83.16.67.180 (5 Apr 2006 08:17:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Apr 2006 08:17:35 +0000 (UTC)
    X-User: mrmrooz
    In-Reply-To: <e0vsop$1qc$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382317
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Opalski wrote on 2006-04-05 09:48:
    > Czołem Grupowiczom,
    > Mam pytanie do posiadaczy KK BPH, którzy korzystają z Sez@m, najlepiej jeśli
    > mają samą kartę bez innych rachunków. Czy w każdym momencie macie możliwość
    > przeglądania historii transakcji wykonanych kartą?
    > Ja taką możliwość mam tylko kiedy mam jakąś kwotę zablokowaną, bo wówczas
    > pośrednio jestem w stanie dojść do ekranu /Szczegóły karty kredytowej/ na
    > którym są opcje Szczegóły, Transakcje i Spłać. Kiedy akurat żadnej kwoty
    > zablokowanej nie ma, widzę tylko dane z podsumowania karty bez żadnych opcji
    > do wyboru. U kogoś działa to tak samo jak u mnie?
    > Zgłosiłem sprawę mailem wewnętrznym i odpowiedź z grupy niepotrzebnych,
    > czyli usunąć pliki cooki w przeglądarce, otrzymałem od strzału, ale kiedy
    > opisałem sprawę jeszcze raz w szczegółach, miną tydzień i nic.
    Nie, za każdym razem mam możliwość wejścia do listy transakcji. Po
    kliknięciu na karty u góry, po prawej mam w kolumnie akcja: szczegóły,
    transakcje, spłać.
    Jak wejdę w szczegóły to też na dole mam zestawienie transakcji -
    pokreślone.
    Może warto jednak zastosować się do ich porady?
    Albo napisać jeszcze jakiej przeglądarki używasz. IE i Firefox -
    wszystko u mnie jest OK.

    Michał M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1