eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH PBKRe: BPH PBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!news.onet.p
    l!not-for-mail
    From: j...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH PBK
    Date: 27 Nov 2002 15:38:02 GMT
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <as2osq$2b2$1@news.onet.pl>
    References: <as0178$sb4$1@news.tpi.pl> <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: js.adm.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1038411482 2402 213.180.129.133 (27 Nov 2002 15:38:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Nov 2002 15:38:02 GMT
    User-Agent: tin/1.5.12-20020311 ("Toxicity") (UNIX) (Linux/2.2.20-idepci (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:214920
    [ ukryj nagłówki ]

    alexy <a...@w...pl> wrote:
    > Nie wiem jak jest teraz, ale jak rok temu miałem tam konto, to nie były
    > odmiejscowione. Jak chciałem własne pieniadze z oddziału innego niż mój, to
    > podpis przesłali faksem do sprawdzenia i za faks wzięli ode mnie 2 złote.

    Karty identyfikacyjne to maja juz od bardzo dawna - te 2 zlote to
    wlasnie wyrazenie uciazliwosci faktu, ze nie chciales dac sie namowic
    do odbioru takiej.

    > Jakość obsługi jest (tzn. była, ale nie wierzę, żeby tak nagle się zmieniło)
    > F-A-T-A-L-N-A.

    Jakosc obslugi rachunkow dla firm: znakomita.

    Dla osob prywatnych: zalezy od oddzialu, ale generalnie niska.
    To znaczy raczej nie spotkasz sie z chamstwem a'la PKO, ale "panienki"
    zwykle niewiele wiedza - dobrze jesli idac do oddzialu sprawdzisz
    wczesniej wszystko dokladnie i bedziesz dokladnie wiedzial czego
    chcesz. Inaczej moga Cie spotkac niespodzianki - np. mnie wystawili
    "druczek" na Vise niekredytowa, twierdzac ze KK to takie cos
    egzotycznego, czego nikt nie zamawia i dlatego sie pomylili :-))

    W obsludze detalicznej mile jest to, ze potrafia sie zachowac
    w sytuacjach "kryzysowych" - widzialem parokrotnie, ze gdy zaczynaja
    sie robic kolejki, to pracownicy potrafia porzucic normalne obowiazki
    by pomoc w rozladowaniu sytuacji.


    > Trzymaj się od tego banku z daleka.

    Cholera wie co dalej bedzie z BPH - dzieje sie tam podobno coraz
    gorzej: zrobila sie z tego wielka korporacja, gdzie nikomu na niczym
    nie zalezy. Ale to zdaje sie popularna "choroba", wiec wcale nie
    musi oznaczac automatycznie zejscia pacjenta.

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1