    From: "alexy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH PBK
    Date: Wed, 27 Nov 2002 20:45:51 +0100

    >Jesienną porą dnia czytam pl.biznes.banki

    >IMHO kłamiesz! Czyż to nie ciekawe dlaczego alexy kłamie?
    >Ciekawe. Rok temu jeszcze nie było takiego banku jak BPHPBK.
    >Działały sobie spokojnie dwa banki - PBK i BPH. Ich fuzja nastąpiła
    >30 grudnia 2002 roku.
    >Dlatego też rok temu nie mogłeś mieć konta w BPHPBK.
    >
    >(bardzo dobrze Watsonie - powiedział Sherlock pykając fajkę)

    No, tak. Zostałem zdemaskowany. Konto było w PBK (czego Watson pewnie by sie
    domyślił czytając mój drugi post, ale skąd tu prawdziwy Watson?), a więc rok
    (dwanaście miesięcy temu) nie był to bank BPH PBK. Stał się nim niecały rok
    temu. Dlatego będę pamiętał (dzięki jaszczurowi), żeby na przykład na pytanie
    o mój wiek nigdy nie mówić 32 lata, tylko 32 lata, 3 miesiące, tydzień i 2 dni.
    A poważnie: miałem w PBK konto od 1996 roku (jaszczur, wybacz, ale dokładnie
    dnia założenia konta nie pamiętam!) do stycznia czy lutego (jaszczur,
    wybacz...) 2002 roku. Tzn. do końca grudnia 2001 roku, bo od początku 2002
    roku jest to już bank BPH PBK (to dodałem, żeby się jaszczur nie przyczepił).
    Byłem niezadowolony, o czym kilka razy pisałem na tym forum, więc bank
    zmieniłem.
    Co do odmiejscowienia to podam szczegóły: mój oddział był na Jasnej w
    Warszawie, kłopoty z wypłatą gotówki miałem w oddziale na Wąwozowej na
    Kabatach. Wtedy wzięli te 2 złote za faks.
    No i tyle. Nie będę się rozwodził na temat złej jakości tego banku, bo szkoda
    mi już czasu i nie chcę się powtarzać. Kilka razy opisywałem na forum różne
    śmiesznostki i wystarczy. Jak ktoś chce, niech szuka w archiwum.
    Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl