  • Data: 2002-11-16 00:49:21
    Temat: Re: BPH PBK Srebrny Sezam - czy warto ?
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mialem rachunku ani w KB ani w Śląskim.
    Za to mam w BPH. Ogólenie nie jest źle. Zlecenia stałe można zdefiniować
    przez telefon.
    Z wpadek banku -

    1. ciągnące sie 4 miesiące błędne naliczenie odsetek KK.
    2. opóźnienie w spłacie KK Lukasa, za co Lukas naliczyl mi odsetki o
    które teraz walczę z BPH.
    3. moja zona 2 lata po slubie dostala VE z panienskim nazwiskiem
    4. kolejna VE zostala wyslana na adres, pod ktorym juz nie mieszkamy od
    3 lat
    5. niski limit dla KK - to przynajmniej w czesci zalezy od oddziału
    6. u mnie kolejki
    7. krotki czas otwarcia
    8. w oddziale bywam rzadko - ostatnio glownie z reklamacjami

    Odnosze wrazenie, ze BPH na mnie nie zarabia zbyt duzo.

    Poza tym OK. W koncu nie bez powodu mam tam rachunek.
    Na pewno mniejszy balagan niz w Pekao. I stosunkowo tanio. Glupota to
    placenie za SMS-y ktore bank wysyla do Ciebie.

    MichalL