    From: "MB" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH PBK rozbój w biały dzień
    Date: Tue, 29 Jul 2003 08:31:25 +0200

    >Za brak wiedzy się płaci, należy czytać tabele opłat i prowizji,
    regulaminy,
    wtedy nie będziesz się czuł oszukany, a świadomy tego co robisz:)
    >no i jak ma być dobrze w tym kraju jak ludzie nie wiedza co robią
    no ale takie rzeczy jak prowizje w okienkach powinni mówić wtedy nie
    będzie można banków bluzgać

    Witam
    Graan i Zeus.
    Słuchajcie.
    Jak BPH chciało abym załozył u nich konto to nawet słowem nie wspomnieli, że
    Jak bedę wymieniał walutę to zapłacę prowizję 2% czyli 10 razy wiekszą niż w
    innym Banku. Ba, kładli nacisk na informowanie mnie wyłącznie o korzyściach
    jakie bedę miał jak u nich założę rachunek. Przepisy o pobieraniu 10 zł za
    rozmienienie 100zł weszły sobie w zycie ot tak sobie któregoś dnia i ja jako
    klient nie byłem o tym powiadomiony.
    Dlaczego Pani w okienku nie poinformowała mnie, że powiniennem załozyć konto
    walutowe, wpłacic $ i przewalutować? Ano dlatego, że BPH jest nieuczciwe
    wobec swoich klientów i liczy na to, że powinni sie sami o tym doczytać a
    zanim to zrobią to niech płacą frycowe.( 3 transakcje po 390 zł każda to
    rewelacyjny zarobek) To, że mam czytać i kontrolować wszelkie zmiany
    regulaminu to wiem i bez Was. To że niewiedza jest karalna też.
    Chdzi mi o to, że Bank powinien być instytucją zaufania publicznego i ze
    strony Mojego Banku który ze mnie żyje nie powiniennem obawiać się kruczków
    prawnych, drobnych szwindli, cwaniactwa i działań mogących mi zaszkodzić w
    jakikolwiek sposób.
    Czy w stosunkach z MOIM Bankiem mam się tak samo zachowywać jak w
    potencjalnych kontaktach z parabankami, różnej maści pożyczaczami pieniędzy,
    Cwaniakami z Wizji TV i Cyfry+, Operatorami GSM, TPSA z kolegami od dialerów
    i linii 0700, reklamodawcami proszków do prania itd?

    Konstatacja, żeś sam sobie winien boś głupi i nie czytasz Regulaminu jest
    bardzo płytką oceną sytuacji.
    Opinia publiczna czyli Wy Panowie powinna piętnować i nagłaśniać takie
    przypadki a prawo eliminować takie patologie.
    Chyba, że to ma być normą.
    Proponuję zatem ogłosić zasadę "Śmierć frajerom" w pierwszym zdaniu
    Regulaminu prowadzenia rachunku w BPH.

    Generalnie zrobiłem co mogłem. Nie daję się już więcej oszukiwać przez BPH a
    moja czujność w kontaktach z innymi nie tylko bankami znacznie wzrosła.
    Teraz będą dawał sie strzyc przez inny Bank. Jeżeli bedzie to robił
    delikatnie z wyczuciem i finezją to bedzi ze mnie zył. Jezeli bedzie działał
    po chamsku to też mnie straci.
    MB