    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH PBK rozbój w biały dzień
    Date: Tue, 29 Jul 2003 00:21:46 +0200

    Czytanie regulaminów i tabel prowizji w BPH nic nie daje. W bankach wiszą
    stare tabele. mam tam konto 10 lat i już kilka razy zaskakiwali mnie jakąś
    dziwną opłatą. niby nie wiele. ostatnio 2 zł z tytułu rzadko używanej karty.
    Jak zapytałem z czego to wynika, to po godzinnych poszukiwaniach w banku i
    telefonicznych ustaleniach do poziomu któregoś wicedyrektora w Centrali w
    Krakowie okazało się, że opłatę wprowadzono okólnikiem znanym tylko kilku
    zaufanym pracownikom. Dopiero po awanturze, którą zrobiliśmy z kilkoma
    znajomymi i zagrożeniu nasłaniem Nadzoru NBP mailami rozesłali to do
    klientów i zmienili regulamin. BPH ma swoje wady, ale inne banki z tego co
    się orientuję nie są wolne od wad. Dla tego nie chce mi się przenosić.
    Lepsze znane zło od nieznanego.