eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Date: Sun, 04 Dec 2005 23:03:45 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 40
    Message-ID: <dmvp16$uj5$5@news.dialog.net.pl>
    References: <dmvkv2$uj5$3@news.dialog.net.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    <dmvn5h$uj5$4@news.dialog.net.pl> <dmvoha$b14$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-4063.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1133733741 31333 81.168.157.223 (4 Dec 2005 22:02:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2005 22:02:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051025)
    In-Reply-To: <dmvoha$b14$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:370895
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2005-12-04 22:53, osobnik rsa127 stwierdził, iż:
    >> Bo taki był zapis umowy, którą podpisałeś (ktoś podpisał).
    >
    > To, że klient podpisał umowę nie oznacza od razu, że wszystko jest OK.

    A jak jest?:)

    > Jak
    > widzę na podstawie postów działanie BPH to prostackie wymuszenie.

    Tak, jak każdej innej instytucji, z którą podpisujesz umowę.

    > Podejrzewam, ze klient nie ma mozliwości negocjacji umowy.

    Nie ma. W umowie jest zapis o zmianie sposobu wysyłania wyciągów
    papierowych, a nie o braku możliwości ich otrzymania. Jedni nie lubią
    papierów i to zostawią, pozostali sobie wyciągi włączą.

    > Zatem jak chce
    > bankowości elektronicznej to musi podpisać umowę i zrezygnować z wyciagów
    > papierowych.

    Nie, dostaje wybór. Albo pozostaje przy papierowych i sobie je
    uruchamia, albo przechodzi na elektroniczne.

    > A zmuszanie klienta w tym zakresie (bez możliwości zachowania
    > miesięcznych wyciągów papierowych) jest ograniczaniem jego praw i
    > wykorzystywaniem niewiedzy klienta.

    Przecież masz możliwość otrzymania bezpłatnie takich wyciągów. Wystarczy
    zmienić dyspozycję, w czym nadal widzisz problem? Jaką niewiedzę
    wykorzystujesz, skoro to jest napisane w umowie. A jeśli nie czytasz
    umów, to masz problem (tzn, nie Ty ;>). No i wreszcie jakie prawa
    klienta ograniczył bank, dając mu wybór, elektroniczne i/albo papierowe.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1