  • Data: 2005-12-10 12:39:53
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-). Jednak zwracają ;-)
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak wrote:

> [...]
    dokonuje nielegalnego i podstępnego zaboru mienia przez nagłą zmianę
    regulaminu (o której nie informuje klientów).

    > Napisz jak coś będziesz wiedział. Ja nie słucham jego audycji, gdyż po
    > pierwsze jest w dziwnych godzinach, a po drugie, uważam, że jest
    > kiepski w te klocki.

    Ja tylko na krótki czas słuchałem Radia Zet, ponieważ osłabił się sygnał
    Trójki w miejscu gdzie pracuję. Jednak nie zdzierżyłem puszczania wciąż
    i wciąż tylko 100 (a może tylko 50) "wielkich" i TYCH SAMYCH przebojów,
    a ostanio tylko dwóch świątecznych (Wham - Last Christmas i Cliffa
    Richarda - Mistletoe and Wine) i wróciłem do starej dobrej Trójki. R Zet
    wielu moim znajomym wychodzi bokiem, bo mają tak nudny i repertuar
    piosenek, że każdy po 2-3 dniach orzeka, że są "monomuzyczni".

    Ktoś inny będzie musiał śledzić Nietypową Sprawę.

    Leszek

    P.S. Nawiasem mówiąc puściłem im to do wiadomości - niech wiedzą :)