  • Data: 2004-12-26 23:00:18
    Temat: Re: BPH Sez@m via WAPik
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    news:hxcmfy5mz3w5.6ed733l6tjts.dlg@40tude.net...

    > Twoja wola. Pytanie tylko po co rozpocząłeś ten wątek skoro i tak wiesz
    > lepiej....

    Nie wiem lepiej. Po prostu i tak bym nie wpisał CIF-u i hasła na stronę, do
    której podaje mi ktoś link. Wiesz, w dobie różnych drobnych oszustewek
    trzeba być ostrożnym. I nie to, bym Cię podejrzewał, ale jak to kiedyś
    powiedział tow. Stalin: "Zdradzić nas mogą tylko ci, którym zaufamy". I w
    tym kontekście pisałem o tym.

    Ale strona z mojego WAP-ika również nie wchodzi, podobnie jak przy skrócie
    ze strony BPH. Skoro innym wchodzą obydwie, to już wiem, że problemu muszę
    szukać u siebie. Czyli na łączu, konfiguracji, zabezpieczeniach. A nie u
    nich dopatrując się na przykład zablokowania jakiegoś konkretnego IP czy
    innych tego typu sztuczek uniemożliwiających korzystanie via PC z kanału
    WAP. I w tym zakresie Twoja odpowiedź jest dla mnie bardzo cenna.

    U mnie strona podstawowa z komórki działa. Również można się załogować i nie
    ma z tym problemu. No ale korzystanie z WAP kosztuje dość drogo. Chciałem
    się w tańszy sposób zapoznać z tamtym portalem, bowiem kanał WAP traktuję -
    z uwagi na koszty - jako awaryjny. No, ale co po wyjściu awaryjnym, z
    którego człowiek nie umie korzystać?