eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPH] To juz wiem co sie stało z moją reklamacjaRe: [BPH] To juz wiem co sie stało z moją reklamacja
  • Data: 2005-11-17 18:08:04
    Temat: Re: [BPH] To juz wiem co sie stało z moją reklamacja
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Taddy wrote:
    > Użytkownik "Ralf" <r...@i...bezspamu.pl> napisał w wiadomości
    > news:dlg66m$69c$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >>Poniżej załączam spam/łańcuszek jaki ostatnio dostałem
    >>na skrzynkę. Bardzo mnie zaciekawił bo ja sam jakiś czas
    >>temu pisałem podobny elaborat - reklamację na bezpodstawnie
    >>pobrane opłaty. Przez 1,5 miesiąca nie doczekałem się nawet
    >>odpowiedzi, teraz już wiem co robią pracownicy tego banku
    >>z reklamacjami...
    >
    >
    > Barwo!
    > Tak trzymać!
    > Ciekawe co odpisali? Może przysłali następny egzemplarz (gdybyś przypadkiem
    > pierwszy zniszczył ;-)))))))))))))

    Czytaj ze zrozumieniem, to nie ja pisałem ten cytowany tekst.

    > Mam w BPH konto i KK, przeniosłem sie z PKO SA i jestem zadowolony.
    > Taka sytuacja jak opisujesz mogła sie zdarzyć praktycznie w każdym banku w
    > Polsce.
    >

    Mogła a zdarzyła to zupełnie inne rzeczy. Ogólny wniosek
    z tego jest taki, że pracownicy zamiast zająć się robotą
    rozsyłają reklamacje znajomym. Jeśli to była prawdziwa
    reklamacja to na miejscu tej osoby udał bym się do sądu.

    --
    pozdrawiam
    Ralf


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1