  • Data: 2005-05-10 12:41:45
    Temat: Re: BPH - alez mnie wkurzyli
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Stanowczo niefrasobliwośc Twoja, bo po pierwsze LIBOR to podstawowy
    > wskaźnik przy Twoim kredycie,

    No i co z tego? Wiadomo, ze kredyt zalezy od stawki LIBOR. Nie wiadomo
    zupelnie, od czego zalezy ta stawka (wiemy tylko, ze NIE zalezy od
    stop procentowych w Polsce ale rowniez NIE zalezy od stop procentowych
    w Szwajcarii - a w kazdym razie zmiana tych stop nie jest potrzebna do
    tego, zeby ten LIBOR wzrosl).

    No to czym sie tu przejmowac? Bierze sie kredyt o zmiennej stopie
    procentowej, to sie ma zmienna stope procentowa... 8-)

    Jedyna pociecha, ze wysokosc tej stopy nie jest pozostawiona czystemu
    widzimisie banku.

    MJ