    From: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: 19 Jul 2004 16:49:52 GMT
    Sender: s...@p...onet.pl@ckm39.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> a écrit:

    > Już dawno zrezygnował bym z BPH ale
    >
    > - jest to jedyny bank z wiekszą liczbą bakomatów na południu polski (nie
    > licząc PKO do których się nie wybieram)

    Troche wlasnych i troche euronetu...

    > A wkurza mnie wiele rzeczy
    > - elektroniczne zlecenie stałe płatne (rozumiem jak jakaś panienka to
    > wstukiwała - ale zlecenia przez siec też?)
    > - drogie konto o jakiej takiej funkcjonalności (Srebrny Sezam) - na
    > osłodę darmowy kredyt - ale aby pełni szczęści nie było za wiele -
    > wysoko oprocentowany

    Darmowy to on na pewno nie jest - najwyzej moze nie byc oplat za wniosek.

    > - opłata za wydanie i utrzymanie elektrona (powinni zacząć wydawać
    > bezpłatne wewnetrzne karty bankomatowe - mnie ta ichnia elektronka
    > średnio potrzebna)

    Chyba za bardzo sie juz do mbanku przyzwyczailem, bo pewne rzeczy sa dla
    mnie podstawa...

    > - opłata za email - tu myślałem że spadne z krzesła - ja meili mam
    > więcej niż mi potrzeba a ci chcą odpłatnie (dobrze że można zrezygnować)

    Korzystanie z maila jest platne??? Nic dziwnego ze sie chwala wysokim
    wynikiem jak wszystko u nich jest platne...

    > - kredytówki u nich nie mam (bo jak chciałem to nie dało się zrobić
    > głównej i dodoatkowej - więc mam z BZWBK)

    Teraz za to jakas promocje zrobili. :)

    > - bezczelne i hamskie wciskanie usług i śmieci - które jak nie odwołam
    > to wchodzą w życie. To zaakcentuj trzy razy.

    Zapisane.

    Sez@m masz na mysli?

    > - za nikie lokaty, za wysokie kredyty, no i jakieś gratisy by mogli
    > dorzucić :)

    Ja dostalem koszulke, ale to z innej okazji, bo ich klientem nie jestem.