  • Data: 2004-07-19 21:11:34
    Temat: Re: BPH - czego brakuje?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Carbo napisał:

    > Rozszyfrowales mnie w 100% :)

    Cholera, coraz lepiej mi idzie. ;-)

    > Czyzbys sam wymyslil to moje zadanie bojowe? ;)

    Nie, nie, ja od BePeHahahaha trzymam sie z dala (fizycznie).

    > Moze pakiety na bachamach zabladzily? ;)

    Heh, po prostu calkowity brak umiejetnosci zaprezentowania informacji,
    ktore sa w systemie i tylko czekaja, by ktos je obejzal.

    > Sprawdzalem wersje demo i w porownaniu do mbanku to tam sie rzeczywiscie
    > mozna zgubic.

    Bardzo zle nie jest, ale do inteligowego www baaaaaardzo im daleko.

    > Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale chyba chodzi Ci o strone na ktorej trzeba
    > wybrac okres za jaki chcesz ogladac operacje. To chyba rzecz gustu.
    > Podobnie jest w mBanku i jakos dziala. Mi sie natomiast nie podoba wybitnie
    > sposob wyswietlania informacji o peracjach.

    Sadze, ze 90% przypadkow, to wlasnie klikniecie na Pokaz, bez zmiany
    filtrow i okresu. Dlatego podstawowa lista moglaby sie wyswietlac od
    razu. Tak jak to jest w Inteligo i Millenecie.

    > Rzeczywiscie tak dlugo to trwa?

    Strasznie. Najpierw przyszedlem podpisac umowe. Potem wrocilem do domu i
    sie zarejestrowalem w Sezamie. Potem wrocilem do oddzialu podpisac
    kolejna umowe. Potem trzeba odpalic Sezama i zadzwonic do banku po cos
    tam, zeby wszystko dzialalo (ja zalogowalem sie do Sezama w oddziale na
    komputerku dla publiki i zalatwilem to od reki).

    Otrzymanie karty do rachunku to inna historia. Najpierw trzeba cos na
    konto wplacic, potem zamowic karte w oddziale (nie da sie zamowic karty
    bez dokonania wplaty), a potem jeszcze przyjsc do oddzialu po PIN.

    Nie wiem kto to wymyslil, ale wiem jedno na pewno - to byl kretyn.

    > I tak wiele mi podales. Dzieki.

    Heh, a to tylko kawaleczek z tego co bank robi i oferuje. ;-)))

    Bartol