eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - czego brakuje?Re: BPH - czego brakuje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: 19 Jul 2004 17:11:06 GMT
    Organization: Bocznica.org
    Lines: 43
    Sender: s...@p...onet.pl@ckm39.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <X...@d...w-wa.zach.pl>
    References: <X...@d...w-wa.zach.pl>
    <cdemo8$5ts$1@news.onet.pl> <cdep1k$707$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ckm39.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1090257066 24515 83.31.88.39 (19 Jul 2004 17:11:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Jul 2004 17:11:06 GMT
    User-Agent: Xnews/06.08.25
    X-Face: :1V6-Mk+RVV.7SHTS1}k;mw7&R#qZvIFfL21*5<{v+.(+tZlcB*V`d3?G+#UK)K=5LKdau=u*aClE
    4}g;@Z>3`g*ySEwd-Y<px6!OuVuhhs@x'wIrmaU,8Iox65h%Q0\v+gGe*)M(%b|95XC+Uw@!xJoto
    m/,v
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308650
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> a écrit:

    >> sie Bartola pytaj, zęby zjadł na BePeHahahaha ;)
    > No dobra. Zlituje sie, choc i tak nie wierze w powodzenie misji. Carbo
    > pewnie na praktyce zladowal i dostal misje specjalna, ktorej wyniki
    > poleca lotem koszacym do smietnika.

    Rozszyfrowales mnie w 100% :)
    Czyzbys sam wymyslil to moje zadanie bojowe? ;)

    > Ale co tam. Wiele z tego banku nie korzystam, bo sie szybko don
    > zniechecilem. Ale co mnie wpienia najbardziej to:
    > - czesto nieaktualne informacje w Sezamie (wczoraj zaplacilem karta, a
    > w sezamie ciagle zero sladow)

    Moze pakiety na bachamach zabladzily? ;)

    [ciach]
    > - nawigacja po Sezamie jest troche debilna (zeby podejzec liste
    > odpowiedzi na zgloszenia problemow, trzeba najpierw wejsc w zgloszenie
    > problemu, czy jakos tak)

    Sprawdzalem wersje demo i w porownaniu do mbanku to tam sie rzeczywiscie
    mozna zgubic.

    > - za duzo trzeba klikac, zeby sie czegos dowiedziec (historia powinna
    > od razu wyswietlac sie z domyslnym okresem, bez koniecznosci klikania
    > w Pokaz)

    Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale chyba chodzi Ci o strone na ktorej trzeba
    wybrac okres za jaki chcesz ogladac operacje. To chyba rzecz gustu.
    Podobnie jest w mBanku i jakos dziala. Mi sie natomiast nie podoba wybitnie
    sposob wyswietlania informacji o peracjach.

    > - wyjatkowo upierdliwy sposob otwierania nowego rachunku (dla
    > nowych klientow), kompletny bezsens i wystawianie cierpliwosci
    > klientow na ciezka probe

    Rzeczywiscie tak dlugo to trwa?

    > OK, znudzilo mie sie.

    I tak wiele mi podales. Dzieki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1