-
Data: 2002-01-04 20:51:13
Temat: Re: BPH czyli żenada i chamstwo
Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
> Hej. Jestem klientem przyłączonego banku PBK. Po pierwsze miałeś pecha co
do
> obsługującej Cię osoby. Ja z obsługi pracowników jestem bardzo zadowolona.
Po
> drugie zwolnienia pracowników które nie idą w parze ze zmniejszeniem
ilości
> dokumentów które Ci pracownicy muszą przygotować, raczej obsługi nie
> przyspiesza a wręcz odwrotnie. Jeśli do tego dodamy kłopoty z nowym
systemem to
> jest jak jest. Jeżeli w Twoim przypadku była czynna tylko jedna kasa to
> widocznie nie było kasjerek (zwolnione, chorobowe). To co powyżej nie
jest
> winą pracownika, które ma szczęście jeszcze pracować a raczej nieudolnego
> szefostwa.
>
> PIP
>
> --
Wcale nie wątpię, że istnieje pewna część osób zadowolonych z obsługi w tym
banku - chociażby ta pani, która została na oczach klientów-jeleni
błyskawicznie obsłużona poza kolejką. Nie zmienia to jednak faktu, że raczej
śmieszne jest aby pracownicy banku mieli takie klapki na oczach, że pani z
okienka "informacja" nie ma zielonego pojęcia o obsłudze kasy i odwrotnie.
Rozumiem, że dzisiaj liczy się głównie ścisła specjalizacja ale bez
przesady. Poza tym nie wiem jaka jest logika działania obsługi tego banku w
sytuacji kiedy z wielkim bólem przygotowywany jest dokument, który wymaga
dokonania określonej wpłaty w kasie, dostaję w tym celu stosowny kwit, po
czym okazuje się, że pani w kasie skrupulatnie i mozolnie, metodą
"spadającego orła", wstukuje całą treść owego kwitu łącznie z moimi danymi
adresowymi, numerami kont itp itd co zajmuje jej dobrych kilka minut, po
czym kwit ląduje w koszu a ja dostaję wydruk z kompa potwierdzający
dokonanie wpłaty. Technika? Komputery? XXI wiek?
Zgadzam się, że główna winę za taki stan rzeczy jak opisałem, ponosi
szefostwo tego oddziału (nietrudno przecież przewidzieć, że pod koniec
miesiąca i roku będzie sporo ludzi przed okienkami, więc wypadałoby zapewnić
pełną obsadę stanowisk), dlatego też mam nadzieję, że czystka rozpocznie się
właśnie od nieudolnego szefostwa.
Niestety chyba jednak rację ma autor jednego z postów, który twierdzi, że
ewentualne czystki i tak nie dotkną "znajomych króliczka", którzy wszędzie
się panoszą, dając popis swojej indolencji.
pozdrav
siepacz
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.02 12:51 Wojtek Frabinski
- 05.01.02 13:10 m...@p...pl
- 05.01.02 21:03 Andrzej Bursztynski
- 06.01.02 13:27 m...@w...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?