  • Data: 2012-04-12 18:33:51
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:912e9fc6-6043-4c4e-9e8b-165fb901db90@v2
    2g2000vby.googlegroups.com...
    > Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/aktualne_promocje/premia_na_start

    > O ile dobrze czytam regulamin to wpłacać można ze swoich kont w innych
    > bankach (ale tu bym się jeszcze upewnił).

    Dla Banku BPH zrobię wyjątek i przelecę ich w takim razie na te dwa razy po
    trzy stówki minus opłaty za prowadzenie kont za 4 czy 5 miesięcy. W sumie to
    jest już suma, nad którą warto się pochylić.

    Pani Arbiter znowu nie orzekła mi oprócz oczywistych kwot zadośćuczynienia,
    to sam sobie zadośćuczynię, przynajmniej częściowo w stosunku do oczekiwań.

    O Matko!, ror w BPH będę miał przez pewien czas.