  • Data: 2012-04-12 19:23:16
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jm727m$b9p$...@i...gazeta.pl...

    > Zakładając najlepszą opcję to konto za 10 zł i 5 m-c to wychodzi, że na
    > czysto będzie 250 wisienek. Nieźle ale jednak w Rajfim o wiele łatwiej
    > ten 200 wisienek uzyskać i tak się właśnie zastanawiam czy się skusić.

    Skoro już masz Rajfiego, to czemu by nie dobrać Bepehu?

    Ja tam wychodzę z założenia: albo nic, albo wszystko. Jak już się w to
    bawić, to na całego. A warunki Rajfiego aż tak bardzo lepsze są? W BPH bonus
    odbierzemy dopiero w najlepszym razie we wrześniu, to jest minus, ale same
    warunki wydają się być proste i nienadmiernie wydziwione. Zwłaszcza gdyby
    pozakładać rachunki "rodzinnie" i używać rotacyjnych 7,5k raz na miesiąc,
    czy 4k dwa razy na miesiąc.

    Że też żaden bank nie wpadł na to aby promocję warunkować średnim saldem, a
    nie wpływami. A może wpadł? Naturalnie taka promo na Grupie zostałaby
    najprawdopodobniej wyszydzona, no ale tak czy inaczej my raczej nie jesteśmy
    nigdy zbyt szczęśliwym odłowem promocyjnym dla banków.