  • Data: 2012-04-15 00:48:16
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Clegan napisał(a) :

    > ???
    > W regulaminie mowa jest o wpływach na rachunek, a nie o saldzie.

    Nie mam co miesiąc wolnych środków w kwocie 7500. Ale za to akurat
    kończy mi się lokata. Nie zakładam nowej, tylko trzymam na bieżącym
    rachunku piesko oprocentowanym, by móc co miesiąc zrobić przelew na
    konto BPHahaha. Więc jest to wyliczalna różnica pomiędzy tym co
    miałbym na lokacie, a tym co wachlując pieniędzmi co miesiąc, na tym
    wisienkowym koncie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]