  • Data: 2012-04-23 11:58:44
    Temat: Re: BPH i 300zl - zyski i koszty
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Apr 2012 23:27:11 +0200, Waldek <m...@n...dam> wrote:

    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > "itp." oznacza cykl 5-dniowy ?
    > - to chyba mozna wybrac 30-tego,
    > a rachunek otworzyc 31 maja ? - LOL

    Słuchałem babki jednym uchem, jakoś tak sennie opowiadała, chyba coś tam
    się różniło od schematu, może był dostępny pierwszy dzień miesiąca a może
    ostatni, nie pamiętam. Przejrzałem papiery i nie ma nigdzie wpisanego
    dnia, który wybrałem, w systemie transakcyjnym też nie widziałem.
    I jeszcze jedno, do podpisania było dodatkowo oświadczenie o poddaniu się
    egzekucji do kwoty 10.000 zł.

    Matt