  • Data: 2012-04-26 09:06:49
    Temat: Re: BPH i 300zl - zyski i koszty
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 19:08:13 +0200, ASSek napisał(a):

    > A jednak udało się.
    > Przelew zlecony o 7-ej z BGZO dotarł do BPH o 12-tej następnie w BPH
    > zlecony w podróż powrotną dotarł do BGZO, nie wiem o której dokładnie,
    > ale o 18-tej juz był.

    Pamiętaj, że o ile dobrze pamiętam BHP trzecią sesję księguje następnego
    dnia rano - tak jak Alior i jeszcze któryś bank, już nie pamiętam.
    Wracając jednak do tematu, to jak puścisz pierwszą z jakiegoś banku i
    przelew się rzeczywiście załapie na pierwszą sesję (nie zawsze tak jest,
    bo mi np Eurobank potrafił wysłać 2 albo nawet i 3 sesją mimo, że
    zleciłem z samego rana przed początkiem pierwszej sesji) to musi też
    zostać zaksięgowany w banku docelowym w ramach pierwszej sesji - banki
    nie mogą sobie tego wybiórczo traktować. Inna sprawa, że zdarzają się
    jakiś awarie, przestoje etc. które mogą mieć wpływ na czas przelewu ale
    są to raczej sytuacje sporadyczne.

    --
    xbartx