  • Data: 2005-09-23 18:53:12
    Temat: Re: BPH i Sezam MAX
    Od: "ewela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hehehehe ;)

    rozumiem, że pośmiejemy się wspólnie:)) - najlepsza jest infolinia Sezam-u
    Max - trzy razy dzwoniłam, trzy razy mnie gdzieś przełączano, aż w końcu się
    wściekłam i porządnie powiedziałam co o tym sądzę,ale niestety nie
    dowiedziałam się żadnych konkretów bo jak zwykle infolinia bph jest bardzo
    nieprofesjonalnie przygotowana...