  • Data: 2002-12-02 14:15:35
    Temat: Re: BPH i komponenty
    Od: MichalW <N...@b...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 02 Dec 2002 14:41:59 +0100, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    >a ja nie podzielam, system ktory dziala tylko z java microsoftu,
    >ktorej obecnie wlasciwie nie ma to kulawy system, nowoczesniejsze
    >serwisy
    >internetowe innych bankow dzialaja z normalna java i systemami
    >innymi niz windowsy

    Ja tez nie podzielam.
    Mam uslugi BPHSez@m i BPHPBK SMS. Ze swojego komputera nie moge wejsc
    do ustawien tej drugiej uslugi - "Blad na stronie". Reinstalacja MSIE
    i usuwanie komponentu nie pomaga. Pomoc techniczna nie wie co jest
    grane...

    Pozdrawiam
    Michal

    PS. Na komputerze w oddziale dziala, wiec problem ewidentnie zwiazany
    jest z moim.