    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH i komponenty
    Date: 3 Dec 2002 10:34:45 +0100

    > nie jestem zwolennikiem sugerowania sie naglowkami,
    > ale zastanawia mnie skad to sie wzielo w naglowku zadowolonego
    > od 2 lat uzytkownika systemu bphpbk, ktory zapomina
    > jak wyglada placowka tego banku: out1.bphpbk.pl [193.108.177.77] ?
    >
    > proponuje zerknac tez w naglowek jego przedpiszcy ktory
    > moze wskazywac ze drugi zadowolony w tym watku pisze z tego
    > samego komputera
    >
    > jak sadzicie ?
    A co to już zadowolonym być nie można żeby się ludzie nie brali za
    rozszywanie "nagłówków"? Poza tym napisałem, że IMHO system moim zdaniem
    idealny nie jest, ".... ale zalogować się do niego jednak można". I tyle
    napisałem. Czy to jest kryptoreklama?
    A zadowolony prywatnie jestem bo system MOJE wymagania rzetelnie spełnia. EOT.