    From: "Paweł" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH i komponenty
    Date: Tue, 3 Dec 2002 11:16:11 +0100

    > A co to już zadowolonym być nie można żeby się ludzie nie brali za
    > rozszywanie "nagłówków"?

    w przypadku BPH - sam sobie odpowiedziałeś :-)

    >Poza tym napisałem, że IMHO system moim zdaniem
    > idealny nie jest, ".... ale zalogować się do niego jednak można". I tyle
    > napisałem.

    no to prawdziwy sukces pionu informatyki BPH :-)
    mógłbyś jeszcze dodać że "trwaja obecnie intensywne prace nad zwiększeniem
    funkcjonalności, tak by oprócz logowania można było wykonywać jeszcze inne
    zaawansowane operacje"

    >Czy to jest kryptoreklama?

    zdecydowanie nie jest to reklama, po przeczytaniu tego wątku od początku do
    końca każdy logicznie myślący potencjalny klient BPH będzie omijał szerokim
    łukiem

    > A zadowolony prywatnie jestem bo system MOJE wymagania rzetelnie spełnia.
    EOT.

    ja się wypisałem z tego banku jakiś czas temu i widzę że w dalszym ciągu nie
    warto tam wracać - co zdecydowanie polecam innym - szczerze mówiac nie mogę
    pojąć jak można się mordować 2 lata z bankiem który nie działa tak jak
    powinien. Wybór jest naprawdę na tyle szeroki że można swobodnie znaleźć
    sobie coś co działa.