    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH i komponenty
    Date: 3 Dec 2002 15:27:41 +0100

    > ja się wypisałem z tego banku jakiś czas temu i widzę że w dalszym ciągu nie
    > warto tam wracać - co zdecydowanie polecam innym - szczerze mówiac nie mogę
    > pojąć jak można się mordować 2 lata z bankiem który nie działa tak jak
    > powinien. Wybór jest naprawdę na tyle szeroki że można swobodnie znaleźć
    > sobie coś co działa.

    To że ty się wypisałeś nie oznacza, że każdy tak zrobi. Tak dobrze to jeszcze
    nie ma żeby Twoja opinia była powszechne obowiązująca. Twoje zdanie to Twoje
    zdanie i dDobrze o tym czasami pamiętać.

    Co do "banku który nie działa tak jak powinien" to słyszałeś coś może o tzw.
    fuzji technologicznej BPH-PBK? Zapewne nie. Tu właśnie tkwi siła ludzi, którzy
    umieli połączyć skutecznie dwa duże Banki w jeden dwa razy większy. I nikomu z
    Klientów nie stała się przy tym najmniejsza krzywda, zaręczam Ci.

    A wracając do Sez@ma, bo o tym cały czas mowa. Pozostaje przecież jak zawsze
    mBank :-)))

    W.