    From: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - kolejna porazka
    Date: Tue, 29 Aug 2006 04:18:07 +0200

    Użytkownik "rtfm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ecvllb$hvb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > O interpunkcji slyszal?

    Slyszal , chcesz wniesc cos do rozmowy ?

    > Podzwon tak jeszcze trzy tygodnie - moze wtedy nasuna ci sie jakies
    sensowne
    > wnioski.

    Mam odzial pod nosem , a w BPH bankowosc netowa lezy . I nie mam zamiaru
    jezdzic na drugi koniec miasta zeby zabrac jakis nowy pakiet startowy albo
    czegos sie dowiedziec ( nowe wnioski , system tel takze lezy ) :))

    > Rece to opadaja jak sie to czyta - powinienes miec zabroniony dostep do
    > internetu - ewentualnie w trybie readonly.
    > Od dawno uwazam ze powinni wprowadzic egzamin na posiadanie karty
    > kredytowej - minimum 30 IQ. Ale kogo wtedy by czesali?

    30 IQ moze nie miec wladzy nad synchronizacja Twoich ruchow . Zastanawiam
    sie w jaki sposob tutaj piszesz .
    Sadzac po intensywnosci Twoich wypowiedzi na grupach tematycznych wlasnie
    ten typ dostepu ktos ci przyznal z urzedu - moze cos w tym jest pomysl .

    Jacek