  • Data: 2012-06-11 11:32:20
    Temat: Re: BPH - komponent: brak
    Od: ASSek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 09 Jun 2012 10:33:17 +0200, Szymon <...@...pl> wrote:

    >Mam 13.0. Niedawno zaktualizowałem. Pewnie dlatego się wysypało.

    Gdy wersje Firefoxa zaczęły się zmieniać jak w kalejdoskopie (od wersji 6 lub 7
    Firefoxa bodajże), BPH odpala swój komponent w Javie, żeby nie aktualizować bez
    przerwy komponentu (kompatybilność z wesją Firefoxa).

    Ostatnio Mozilla w Firefoxie "domyślnie" wyłączała plugin Javy jeśli nie był
    aktualny... więc tak jak napisano wcześniej, sprawdź środowisko Javy.
    --
    ASSek